Infolinia +48 29 764 11 01

ZM Pekpol startuje z III edycją promocji „Żetonomania”

Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka ruszyły z trzecią edycją „Żetonomanii”. Jest to promocja skierowana do klientów detalicznych, którzy zakupią parówki „Paryżanki”. Podobnie jak w poprzednich edycjach, żetony znajdują się w opakowaniach MAP o wadze ok. 1 kilograma. Po zebraniu 10 żetonów, można zamienić je na bony premiowe Sodexo o wartości 10 złotych.

etonomania-zm-pekpol-lipiec2015-fot-zm-pekpolAby odebrać nagrodę należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i wraz z zebranymi żetonami przekazać przedstawicielowi handlowemu ZM Pekpol lub wysłać drogą pocztową na adres wskazany w formularzu – mówi Małgorzata Wódkiewicz z Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka. Akcja potrwa do końca lipca, a żetony można wymieniać w dowolnym momencie trwania promocji.

Poleć znajomemu
Wyślij e-mailem
Branżowy program promocji
Nr POIG.06.05.02-00-149/12-00
Projektu „ Rozwój eksportu czynnikiem wzrostu poziomu konkurencyjności firmy W ramach poddziałania 6.5.2. Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji działania 6.5 Promocja polskiej gospodarki osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Programu Operacyjnego Innowacyjna gospodarka, 2007-2013

Administratorem danych osobowych są Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" S.A.,
ul. Przemysłowa 31, Ławy, 07 - 410 Ostrołęka

Na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. oświadczają, iż posiadają status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy.