Infolinia +48 29 764 11 01

ZM Pekpol rozpoczyna kampanię dla „Kabanosów ze spiżarni”

Zakłady Mięsne Pekpol rozpoczęły kampanię promocyjną pod hasłem: „Wgryź się w temat dobrej przekąski”. Akcją objęte są produkty z linii „Kabanosy ze spiżarni”.

 

Celem programu jest wsparcie sprzedaży produktu we wszystkich kanałach dystrybucji. Na działania składa się program promocyjno-sprzedażowy dla klientów detalicznych, materiały POS, degustacje oraz kampania outdoorowa.

„Kabanosy ze spiżarni” dostępne są w trzech smakach: klasycznym, z pieprzem i z chilli. Powstały z wysokiej jakości mięsa wieprzowego i nie zawierają fosforanów.

Działania promocyjne potrwają do pierwszej połowy listopada.

Poleć znajomemu
Wyślij e-mailem
Branżowy program promocji
Nr POIG.06.05.02-00-149/12-00
Projektu „ Rozwój eksportu czynnikiem wzrostu poziomu konkurencyjności firmy W ramach poddziałania 6.5.2. Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji działania 6.5 Promocja polskiej gospodarki osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Programu Operacyjnego Innowacyjna gospodarka, 2007-2013

Administratorem danych osobowych są Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" S.A.,
ul. Przemysłowa 31, Ławy, 07 - 410 Ostrołęka

Na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. oświadczają, iż posiadają status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy.