Infolinia +48 29 764 11 01

Wielkanocna kampania Kurpiowskie Specjały

Rozpoczęliśmy kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii promocyjnej marki Kurpiowskie Specjały pod hasłem „Z szacunkiem do tradycji”. Celem kampanii jest budowa wizerunku marki Kurpiowskie Specjały jako marki wędlin premium, naturalnych, zdrowych, wędlin czerpiących swoje korzenie z tradycji regionu. Kampania skierowana jest do potencjalnych konsumentów, do punktów sprzedaży detalicznej i hurtowej.

Grupą docelową kampanii są świadomi konsumenci, zainteresowani zdrową żywnością. Nośnikami kampanii jest internet, billboardy, degustacje, materiały POS.

Zapraszamy na stronę http://kurpiowskiespecjaly.pl

 pormocja

Poleć znajomemu
Wyślij e-mailem
Branżowy program promocji
Nr POIG.06.05.02-00-149/12-00
Projektu „ Rozwój eksportu czynnikiem wzrostu poziomu konkurencyjności firmy W ramach poddziałania 6.5.2. Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji działania 6.5 Promocja polskiej gospodarki osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Programu Operacyjnego Innowacyjna gospodarka, 2007-2013

Administratorem danych osobowych są Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" S.A.,
ul. Przemysłowa 31, Ławy, 07 - 410 Ostrołęka

Na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. oświadczają, iż posiadają status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy.