Infolinia +48 29 764 11 01

ŚWIĄTECZNA KAMPANIA PROMOCYJNA KURPIOWSKIE SPECJAŁY

Rozpoczęliśmy ogólnopolską kampanię promocyjną marki Kurpiowskie Specjały. Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku marki Kurpiowskie Specjały jako marki wędlin premium, naturalnych, zdrowych, bez chemii, skierowanie potencjalnych konsumentów do punktów sprzedaży i wzrost sprzedaży. Grupą docelową kampanii są świadomi konsumenci, zainteresowani zdrową żywnością.

Strategia kampanii to wyraźna konotacja z regionem, z Kurpiowszczyzną – tradycja w nowoczesnym wydaniu. Naszą strategią
dotarcia do potencjalnych klientów jest internet i punkty sprzedaży.

Zapraszamy na stronę http://kurpiowskiespecjaly.pl

01-kv-bn-ks-2

Poleć znajomemu
Wyślij e-mailem
Branżowy program promocji
Nr POIG.06.05.02-00-149/12-00
Projektu „ Rozwój eksportu czynnikiem wzrostu poziomu konkurencyjności firmy W ramach poddziałania 6.5.2. Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji działania 6.5 Promocja polskiej gospodarki osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Programu Operacyjnego Innowacyjna gospodarka, 2007-2013

Administratorem danych osobowych są Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" S.A.,
ul. Przemysłowa 31, Ławy, 07 - 410 Ostrołęka

Na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. oświadczają, iż posiadają status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy.