Infolinia +48 29 764 11 01

Aktualności

Zapraszamy na targi Anuga Cologne

Zapraszamy na targi Anuga Cologne – największe, międzynarodowe targi spożywcze na świecie. 07-11 październik 2017, Cologne, Niemcy. HALA NR 9.1, STOISKO D-078/E- 078.

Spot w telewizji TVN

Od dziś możesz zobaczyć nasz billboard sponsorski w programach Grupy TVN. Lista sklepów, w których możesz nabyć produkty dostępna na stronie www.kurpiowskiespecjaly.pl

Zapraszamy na nasze stoisko

Zapraszamy na targi Sial - największe, międzynarodowe targi spożywcze na świecie. 16-20 październik 2016, Paris Nord Villepinte - Paris. HALA NR 6, STOISKO M084.

Mięsa Mojej Mamy Nagrodzone przez Instytut Przemysłu Mięsnego

Schab, łopatka, karkówka i boczek z linii Mięsa Mojej Mamy zostały odznaczone tytułem „Produkty Najwyższej Jakości w Przemyśle Mięsnym”. Z przyjemnością informujemy, że nasza linia Mięsa Mojej Mamy – schab, łopatka, karkówka i boczek zostały odznaczone w prestiżowym konkursie pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, organizowanym przez Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolniczo – Spożywczego im. Pr of. Wacława Dąbrowskiego tytułem „Produkty Najwyżej Jakości w Przemyśle Mięsnym WIOSNA 2016”.

Wielkanocna kampania Kurpiowskie Specjały

Rozpoczęliśmy kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii promocyjnej marki Kurpiowskie Specjały pod hasłem „Z szacunkiem do tradycji”. Celem kampanii jest budowa wizerunku marki Kurpiowskie Specjały jako marki wędlin premium, naturalnych, zdrowych, wędlin czerpiących swoje korzenie z tradycji regionu. Kampania skierowana jest do potencjalnych konsumentów, do punktów sprzedaży detalicznej i hurtowej.

Kurpiowskie specjały nagrodzone przez instytut przemysłu mięsnego

Schab, baleron i boczek z linii Kur­piowskie Specjały zostały odzna­czone tytułem „Produkty Najwyżej Jakości w Przemyśle Mięsnym”, zaś Szynka otrzymała Złoty Medal.

Wesołych Świąt!

Świąt pełnych ciepła, radości i niepowtarzalnej, rodzinnej atmosfery, a także samych sukcesów w Nowym Roku życzą ZM "Pekpol Ostrołęka" S.A.

ŚWIĄTECZNA KAMPANIA PROMOCYJNA KURPIOWSKIE SPECJAŁY

Rozpoczęliśmy ogólnopolską kampanię promocyjną marki Kurpiowskie Specjały. Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku marki Kurpiowskie Specjały jako marki wędlin premium, naturalnych, zdrowych, bez chemii, skierowanie potencjalnych konsumentów do punktów sprzedaży i wzrost sprzedaży. Grupą docelową kampanii są świadomi konsumenci, zainteresowani zdrową żywnością.

Kurpiowskie Specjały – naturalne wędliny i tradycyjne receptury

Kurpie to niezależny region z własną kulturą i niepowtarzalną kuchnią. Linia Kurpiowskie Specjały od ZM Pekpol to naturalne, pozbawione sztucznych konserwantów wyroby przyrządzane według tradycyjnych receptur. Nie zawierają glutaminianu sodu, fosforanów dodanych, sztucznych barwników i przeciwutleniaczy.

7
Branżowy program promocji
Nr POIG.06.05.02-00-149/12-00
Projektu „ Rozwój eksportu czynnikiem wzrostu poziomu konkurencyjności firmy W ramach poddziałania 6.5.2. Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji działania 6.5 Promocja polskiej gospodarki osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Programu Operacyjnego Innowacyjna gospodarka, 2007-2013

Zakłady Mięsne ”PEKPOL Ostrołęka” Spółka Akcyjna
w Ławach, ul. Przemysłowa 31, 07-410 Ostrołęka NIP 758-000-01-14 REGON 55002397 Zarejestrowana pod nr KRS 0000029756 w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy i kapitał wpłacony: 31 355 320 zł

Administratorem danych osobowych są Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" S.A.,
ul. Przemysłowa 31, Ławy, 07 - 410 Ostrołęka

Na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” S.A. oświadczają, iż posiadają status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy.