Zapraszamy na targi SIAL PARYŻ – największe, międzynarodowe targi spożywcze na świecie. 21- 25 październik 2018, Paris France. HALA 6B STOISKO 166.
Zapraszamy na targi Anuga Cologne – największe, międzynarodowe targi spożywcze na świecie. 07-11 październik 2017, Cologne, Niemcy. HALA NR 9.1, STOISKO D-078/E- 078.
Od dziś możesz zobaczyć nasz billboard sponsorski w programach Grupy TVN. Lista sklepów, w których możesz nabyć produkty dostępna na stronie www.kurpiowskiespecjaly.pl
Zapraszamy na targi Sial - największe, międzynarodowe targi spożywcze na świecie. 16-20 październik 2016, Paris Nord Villepinte - Paris. HALA NR 6, STOISKO M084.
Schab, łopatka, karkówka i boczek z linii Mięsa Mojej Mamy zostały odznaczone tytułem „Produkty Najwyższej Jakości w Przemyśle Mięsnym”. Z przyjemnością informujemy, że nasza linia Mięsa Mojej Mamy – schab, łopatka, karkówka i boczek zostały odznaczone w prestiżowym konkursie pod patronatem Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, organizowanym przez Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolniczo – Spożywczego im. Pr of. Wacława Dąbrowskiego tytułem „Produkty Najwyżej Jakości w Przemyśle Mięsnym WIOSNA 2016”.
Rozpoczęliśmy kolejną odsłonę ogólnopolskiej kampanii promocyjnej marki Kurpiowskie Specjały pod hasłem „Z szacunkiem do tradycji”. Celem kampanii jest budowa wizerunku marki Kurpiowskie Specjały jako marki wędlin premium, naturalnych, zdrowych, wędlin czerpiących swoje korzenie z tradycji regionu. Kampania skierowana jest do potencjalnych konsumentów, do punktów sprzedaży detalicznej i hurtowej.
Schab, baleron i boczek z linii Kurpiowskie Specjały zostały odznaczone tytułem „Produkty Najwyżej Jakości w Przemyśle Mięsnym”, zaś Szynka otrzymała Złoty Medal.
Świąt pełnych ciepła, radości i niepowtarzalnej, rodzinnej atmosfery, a także samych sukcesów w Nowym Roku życzą ZM "Pekpol Ostrołęka" S.A.
Rozpoczęliśmy ogólnopolską kampanię promocyjną marki Kurpiowskie Specjały. Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku marki Kurpiowskie Specjały jako marki wędlin premium, naturalnych, zdrowych, bez chemii, skierowanie potencjalnych konsumentów do punktów sprzedaży i wzrost sprzedaży. Grupą docelową kampanii są świadomi konsumenci, zainteresowani zdrową żywnością.
![]() |
Branżowy program promocji Nr POIG.06.05.02-00-149/12-00 Projektu „ Rozwój eksportu czynnikiem wzrostu poziomu konkurencyjności firmy W ramach poddziałania 6.5.2. Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji działania 6.5 Promocja polskiej gospodarki osi priorytetowej 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Programu Operacyjnego Innowacyjna gospodarka, 2007-2013 |
![]() |
Administratorem danych osobowych są Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" S.A., ul. Przemysłowa 31, Ławy, 07 - 410 Ostrołęka |